.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گرايش جوانان به مواد مخدر صنعتي

فرماندهي نيروي انتظامي و دبيرشوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گيلان گفت: آمار جواناني که گرايش به مواد صنعتي پيدا کرده اند، بيشتر شده است.

سردار بهمن اميري مقدم در همايش روز جهاني مبارزه با مواد مخدر در رشت افزود: خانواده ها بايستي با فرزندان خود رابطه نزديکي داشته باشند و در رابطه با دوستان فرزند خود نيز پي گير باشند.
وي با بيان اين مطلب که قاچاقچيان مواد مخدر گرايشي به اين مواد ندارند، اظهار داشت: آنان براي بيچاره کردن فرزندان ديگران و براي سود خودشان تلاش مي کنند.
وي خاطر نشان کرد: مواد مخدر به عنوان بحران جهاني و از مهمترين شوکهاي هزار سوم ،بيش از يکصد و 70 کشور جهان را با خود درگير کرده است.
وي افزود: تقاضاي مواد مخدر از سوي مصرف کنندگان در جهان بيش از 10 ميليون قاچاقچي را وادار کرده که به عنوان مافياي مواد مخدر در سطح جهان فعاليت کنند و سود هنگفتي از اين تجارت نامناسب نصيب خودشان کنند.
سردار اميري مقدم گفت: مواد مخدر به عنوان يک ستيز دائمي بلند مدت تا زماني که بشر وجود دارد عامل تهديد کننده اي براي سلامت جسماني، روحي انسانها است.
وي تصريح کرد: پيامد مواد مخدر به عنوان زلزله خاموش و جنگ بدون مرز بيانگر آن است که از نظر بهداشتي سوء مصرف مواد مخدر و عوارض اعتياد به عنوان چهارمين عامل مرگ و مير است.
وي گفت: روزانه تعداد قابل توجهي از منابع انساني کشور شامل افراد بيسواد، تحصيلکرده، مجرد، متاهل، مذکر و مونث به علت ورود به جرگه مواد مخدر دستگير مي شوند.
وي وظايف دستگاهها را در رابطه با پيشگيري مواد مخدر سنگين دانست و اظهار داشت: همه بايستي براي ريشه کني اين بلاي خانمانسوز تلاش کنند.
دبيرشوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گيلان يادآور شد: گيلان در رابطه به مبارزه با مواد مخدر 60 شهيد تقديم کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.